Mä en vielä ole oppinut laskemaan pulkalla mäkeä, mutta lumesta mä tykkään sitten kovasti. Tässä laitan näytille muutamia kuvia, kun olin mun ihmisten kanssa metsässä muutama päivä sitten, jolloin emäntä muisti ottaa kamerankin mukaan. Sillä paleli sormia, joten kuvat voi olla vähän sitä sun tätä, koittakaa ymmärtää. Toisaalta en mäkään koko aikaa jaksais olla paikoillaan odottamassa, että se sais säädöt kohdalleen, kun on niin paljon kaikkea tutkittavaa.

1268032.jpg

No niin tulkaa jo! Mun ihmiset ei meinaa pysyä mun perässä edes tiellä =D

1268033.jpg

Mä tykkään kovasti myös jäänpaloista. Tämän kimpaleen sain isännän pienellä avustuksella irti yhdestä ojasta ja raahasin sen tähän tielle. Se oli ainakin puoli metriä kertaa puoli metriä iso, mutta harmi kun siitä irtosi yksi jos toinenkin kulma siinä roudausvaiheessa.

1268034.jpg

Häh, kutsuitsä mua?

1268035.jpg

Retken puolivälissä mun ihmiset joi termospullosta kahvit, mä jätin sen väliin. Isäntä heitteli mulle sen sijaan koirankeksejä tonne hankeen ja mä näytin niille, miten nopeesti mä löydän ne. Tais isännän kahvit jäähtyä, kun se ei paljoo muuta ehtinyt, kun heitellä niitä keksejä mulle ja emännän kahvit kans, kun se yritti saada kuvia!

1268037.jpg

Saihan se emäntä hieman aurinkoa kuviin paluumatkalla, tässä mä ihmettelen taas jotain ihme jälkeä ja niitähän metsässä riittää!

Laskiaisen kunniaksi mun ihmiset aikoo syödä näitä pullia, joiden väliin emäntä laittaa vaahdotettua Flora vispiä ja punaista hilloa, se ei tykkää mantelimassasta.

Hauskaa laskiaista kaikille toivottavat Rocky ja emäntä!