Entä maistuu...? Siitä mä koitin ottaa taas selvää, kun meillä päin sateli ensilumet 31.10. ja edelleenkin yöpakkasten ansiosta (tai ihmisten mielestä yöpakkasten takia) sitä oli maassa vielä nytkin.

2030055.jpg

No jaa, eipä juuri miltään. Mutta sitten ylös ja tassut kohti kaakkoa, mä ainakin tykkään lumesta, tulen ihan hassuksi ihmisten mielestä, alan juosta ympäri ämpäri, se on niin kivaa.

2030053.jpg

Ja voi jee, kun mun ihmiset heittelee mulle lumipalloja, joita koitan sitten jahdata, niin se vasta pojat hauskaa onkin! Mutta emäntä sanoo, ettei sitä leikkiä voi kovin kauaa leikkiä, kun mä kuulemma sitten syön sitä lunta. Ja pöh. Sitten kun sitä lunta vielä enemmän satelee ja kertyy lumikasoja, niin mä tykkään kovasti vallata niitä, kiipeen päälle ja sieltähän näkee kauas ja on hyvä vartioida paikkoja!