Mulla oli synttärit perjantaina eli 21.3. Täytin jo 2 vuotta! Nyt vasta emäntä ehti laittamaan näitä kuvia tänne. Samalla me haluttaisiin emännän kanssa kiittää hyvän pääsiäisen toivotuksista ja samalla toivottaa näin myöhässä kaikille

blogin lukijoille oikein mukavaa pääsiäisen aikaa!

1399069.jpg

Synttärit tai ei - hommia riittää meikäpojalla. Tässä autan isäntää kantamaan saunapuita ulkoliiteristä sisälle. Näin kun yksitellen joutuu kantamaan, niin kyllähän siihen aikaa menee! Ja sitten kun sain tuon puusouvin valmiiksi, niin lumityöt odottivat, kuten näette jo mun naamasta, että lunta satelee. Mun piti siinä lumen luonnissakin isäntää jeesata, että päästiin nopeemmin synttärikakulle =)

1399070.jpg

Emäntä vähän yritti leikkiä kuvankäsittelyä. On sillä vielä paljon oppimista siinäkin asiassa =D Mutta joka tapauksessa tässä sitten hyvin ansaittua kakkua, ihan oikeeta sellaista. Jos ihmettelette, miksi mä syön sitä raejuustopurkista, niin selitänpä vähän: Mä olen tottunut siihen, että kunnon ruoka syödään ruokakupista ja sitten herkut tässä viltillä, tähän tulen järsimään luut ja sen semmoiset.

Lahjaksi mä sain uuden flexi-taluttimen, kivan vinkulelun ja nameja. Emäntä sanoo, että on niin vaikeeta mulle ostaa leluja, kun monet niistä ei kuulemma ole riittävän kestäviä mun käsittelyyn (mitähän se silläkin tarkoittaa?) ja pehmoleluista mä en välitä. Mulla onkin iso kasa niitä vinkuleluja ennestään tai kasa niistä syntyisi, jos mä malttaisin antaa niitten olla yhdessä paikkaa, mutta enpä annakaan!