Mä kävin mun ihmisten kanssa mökkeilemässä Päijät-Hämeessä ja Pohjanmaalla, välillä vaan käväistiin kotosalla, että emäntä sai pestä pyykkiä. Nytkin ne käyttäytyy jotenkin oudosti ja supisevat keskenään, taidanpa aavistella, että kohta jonnekin päin taas ajellaan, kun loppuviikoksi on luvattu aurinkoisempaa säätäkin...

1753879.jpg

Toisella mökkireissulla oli mukana pientä väkeäkin ja mun piti tietysti koko ajan pitää huoli siitä, että lauma pysyy kasassa. Minne sä hävisit, tuu heti näkyviin sieltä!

1753881.jpg

Soutelemassakin käytiin. Mä olisin mieluusti näyttänyt taitoni, mutta eivät ihmiset antaneet, käskivät vaan istua paikallaan. Joko kaikki ovat turvallisesti rannalla, onko vene varmasti hyvin kiinni?

1753884.jpg

Sattui olemaan hellettäkin, joten pieni lepotuokio varjossa oli paikallaan. Siltikin mä tarkkailin koko ajan, minne se pikkukaveri vipelsi menemään.

1753891.jpg

Ihme ja kumma, porukka on kasassa ja mä ehdin vähän napsia hyttysiä, niitä kyllä riittikin...

1753887.jpg

Mutta nyt, emäntä, laita se kamera jo pois, mua alkas kyllästyttää! Niin joo emäntä käski laittaa vielä sellaisia terveisiä, että kyllä se sitten syksymmällä laittaa taas ruokakuviakin tänne, nyt pidetään vähän tietsikkalomaa ja nautitaan kesästä =)

Hyvää kesän jatkoa blogin lukijoille toivottavat Rocky ja emäntä!